• (Android) My Talking Tom daugiau primogems nulaužti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Talking Tom ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Talking Tom IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daugiau primogems nulaužti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ My Talking Tom 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man labai patinka žaidimas, bet skelbimai....... kaip suprasti, kad vartotojui neįdomu. Aš kalbėjau su Tomu prieš porą metų ir man neteko susidurti su tokio lygio pablogėjimu

    Man nepatonka kad del miego eleksiro reik deomantus moket o ne pinogus ankščiau buvo geriau atsiprašau kad skambu sena bet...tai tiesa

    Mėgstu šį žaidimą!...bet problema ta, kad jame yra daug skelbimų...

    Šį žaidimą aš žaidžiu jau 4 metus, man ir mano mažajai seseriai jis patiko, o mums buvo 87 metai, tai smagu, bet viena problema yra ta, kad žaidime yra daug klaidų ir kai nuėjau nusipirkti miego. stiklas tai neatėmė viso jo bemiegio?⛄


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :